1 år tillsammans ♥

Tyvärr kunde Fais inte vara ledig, så det blev en ganska vanlig dag ändå. Men vi har bokat kryssning till nästa vecka! Ska bli så roligt! Länge sen man var iväg nu.

Har varit en otroligt fin dag idag! Solen har värmt hela dagen. Har tagit en rask promenad hem från stan och en rask promenad ner till friskis. Var på ett kämpigt Aerobic pass och hade en svettig stund i bastun. Blev helt slut i kroppen och tog en luuugn promenad hem. Superskönt!
På vägen hem kände jag doften från någon som grillade. Nu är våren här :)

Är inne på dag 10 med shakear nu och i helgen börjar jag äta igen, då jag kommer ha ca 10kg kvar till målet och så jag kan äta på båten med min älskling ♥
Ser verkligen fram emot det!!

Vi har alltså varit tillsammans i 1 år idag, och jag är mer kär än någonsin!
Jag är så glad att du finns i mitt liv!



♥~♥~♥ Jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥~♥~♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0