Jag hjärta Zumba

Jag såg fram emot denna dagen i veckor! Zumba i Djurås med Zara! Perfekta lördagseftermiddags-aktiviteten. Så fick hon förhinder.. försökte få med mig någon annan, men det var hundar och grejer som stod i vägen. Såg inte så mycket fram emot det längre.. Ensam satt jag mig i bilen dit, förvirrade runt mig lite i byn, men kom fram precis till starten.
Det bästa jag gjort i tränings och dans väg!! Så underbart roligt. När tiden var slut ville jag bara ropa MEEER!!! Jag var inte ett dugg trött, jag hade bara haft otroligt roligt i en timme! Det enda som bevisade för mig att det var dagens träning var mina blöta kläder!
Efteråt kom hon som ledde oss fram till mig och sa att jag var ju superduktig! Så roligt att höra! Men jag kan lova att jag hade INTE hängt med om jag inte haft mina DVDer och all Afro-dans jag varit på! Det gick verkligen undan!

Jag satte mig i bilen hemåt, sprallig som få och totalt galen i att hitta MER ZUMBA! Och jag hittade det! Redan på måndag får jag dansa loss igen, i Borlänge! Underbart!
Gjorde mig massa gottiga grönsaker när jag kom hem och nu ska jag ta mig en kopp te! Undrar om det blir någon bra film på tv?

Puss på er!


Det är så det ska se ut! Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0