Glass!

Det kryllar av folk här ute och var man än vänder blicken biter någon i en glass! Vi har mest glasskunder idag.. Jag är så sjukt sugen på en glass!!! Jag brukar aldrig vara speciellt sugen på glass annars.. Möjligtvis Ben & Jerry´s. Men inte ofta. Men nu är jag helt sjukt sugen! Ser så otroligt gott ut. Jag kan riktigt höra ni vet det där ljudet i Magnumreklamen när någon biter i sin Magnum. Mmm.

Dom ska väl snart ge sig av här och lämna ett stort moln av avgaser efter sig. Blir väl antagligen helt dött här när dom är ute och glider på sina gamla mopeder.

...en till glasskund... och tre till...

Har en lite dålig dag idag.. Vet inte, men känner mig inte på topp.. Alla dagar just nu känns som stora utmaningar, de består av att behöva kämpa sig fram. jag hoppas det ger sig snart.

Väller in glasskunder.. jag fortsätter att frestas, smuttar på mitt vatten och tänker på mina kommande 3 dl kakao. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0