Inga fler ursäkter

Nu har jag inte tränat på typ hur länge som helst. Inte heller haft möjlighet att väga mig. Men måttbandet har jag ju. Jag har dessutom ätit alldeles för mycket onyttigt och alldeles för lite riktig mat. Så nu är det dags att få till någon riktig rutin. Från och med nu kommer jag att börja 16.00, vilkett betyder att jag kommer att lägga mig samma tid som jag brukar, men jag kommer att ha en extra timme på dagen. Jag har dessutom min fina fläkt. Inga fler ursäkter helt enkelt. Nu får jag vackert köra min timme i gymmet varje dag, och jag har ändå tid över för att städa eller handla och vila! Bättre kan det ju inte bli!
 
Jag har ju som sagt inte kunnat väga mig nu då, men jag har, sammanlagt sen jag kom hit, fått bort 12 cm i midjan. Är inte det helt underbart?! Visst jag har varit här i 8 veckor. Men jag är rätt så nöjd över hastigheten. Det går inte för fort. Inte heller för långsamt. 
Klart, vissa dagar tycker jag det går sjukligt segt, men man kan egentligen inte bedöma sådant fören en tid har passerat. Jag har stora förhoppningar på att jag kommer att klara mitt största delmål här i Side! Jag tror verkligen att det kan vara möjligt. Sen kanske jag hoppas för mycket. Men jag tror ändå att jag kommer kunna fira jul och nyår med min drömvikt. Bara jag får in en fin rutin, och slutar med onyttigheterna, vilket inte är så svårt när frukten här är så fantastisk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0