Disco med anne

Jag måste säga att så roligt jag hade när jag gick på disco med anne har jag inte haft på länge! Hon är 40+ och röjde på dansgolvet som helt vild! Jag tror på något vis att det gör lite att hon inte är helt turkisk, hon har lite europé kvar i blodet ;-) 
 
Hon visade mig först till ett ställe som heter Alremu (tror jag). Där hade hennes man jobbat och han hade vänner där, så där kunde jag känna mig trygg. Jag måste säga att det hittilss var det roligaste stället jag varit på. Dom hade väldigt bra musik, och man kunde sitta ute och prata utan att behöva säga "va" var tredje sekund!
Där var en gammal kvinna med vita shorts och linne och en penna. Hon dansade runt som en nybliven 18-åring och bad folk skriva på hennes kläder. Fram i grenen stod det "70 år". Hon var alltså ute på sitt 70 års party. Vilken kvinna alltså! Haha. Synd att jag inte fick någon bild på henne :-)
 
Efter vi avslutat våra drinkar där så gick vi till The Zone.. Eller ja, vi gick först till Harbour för att träffa hennes man, men han var tydligen på The Zone och väntade på oss så då gick vi dit. Jag kan inte annat säga att vi släppte loss ordentligt! Så sjukt mycket roligare att gå ut en fredag än mitt i veckan! Dessutom helt perfekt att ha vår egna bodyguard! Haha! Vi lämnade av allt vid Celal (tänk att anne fick gifta sig med en av dessa muskelberg i svarta tighta kläder) och röjde dansgolvet. Anne tröttnade såklart tidigare än mig så hon ville ta en öl i baren. Så jag fick väl ställa mig där och dansa i stället då, för det galna dansgolvet ställer jag mig inte på ensam. Även om mina bodyguards sitter i baren ;-)
 
Ser ni silhuetten av ett sånt där muskelberg? Med den blänkande kättingen runt halsen dessutom :-P
 
Jag kan lugnt säga att det inte var sista gången jag gick med anne ut och dansade. Fyra på natten var jag hemma. Nästa morgon var jag väldigt glad att Hasan sa att jag kunde börja kl 15. Tack gode gud!
Mindre glad blev jag när jag fick reda på att anne inte skulle komma mer. Hon hade blivit av med jobbet :'(
 
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0