Kärlek ♥

Om ni bara visste vad jag ibland saknar att ha någon att somna tätt intill. Att ha någon som kysser mig hejdå och möter mig med öppen famn då jag kommer hem. Någon som ligger brevid mig på stranden, någon som håller min hand i solnedgången. Och så vidare.
 
Så kommer jag på hur skönt det är att jag kan snurra över hela sängen. Att jag kan komma hem när jag vill. Jag kan läsa en bra bok på standen och koncentrera mig på den målande solnedgången.
Jag är så jäkla lycklig ensam. Jag behöver bara min egen kärlek och alla mina fina vänner. 
 
Jag behöver ingen man för att känna mig hel. Jag älskar att vara singel.
Jag älskar att vara bara jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0