Sista kvällen i Sverige

Mycket har hänt sedan jag sist skrev. Men en sak hade jag rätt om. Det här året kommer att bli underbart! Jag sitter just nu på waynes coffé på arlanda och väntar på att de ska öppna min gate så att jag kan borda planet. Planet som ska ta mig till Side i Turkiet där jag ska jobba i 6 månader!
 
Jag har inte fattat än att det är sant tror jag. Är väldigt lugn faktiskt. Det jobbiga var att säga hejdå till familjen. Men nu har jag samlat mig med Babben Larssons bok och tänkte göra ett snabbt inlägg. 
 
Ska strax ta mig till min gate igen och se om de öppnat den. Så att jag inte missar mitt plan ;)
00.30 lyfter jag och mitt liv kommer aldrig att vara det samma mer. Min dröm är här nu. Den blir verklighet nu.
 
Jag kommer "på begäran" att blogga mer nu när jag är borta! Men just nu har jag inte riktigt ro nog att gå igenom hela historien. Men ni kommer att få veta! :-)
 
Ha det bra nu i Sverige! Om en och en halv timme åker jag dit palmerna bor! 
 
 
 
 
 
Jag önskar du ville prata med mig. För jag kommer sakna dig galet mycket!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Iiiiihhhhh nu e du i luften :D

Svar: iiiiihhhhhh
Pilla

2013-04-07 @ 00:35:11
Postat av: Jessi

Wow nu e du ju typ framme. Hoppas resan gick bra :)

Svar: Den gick bra :-) Ja nu är jag ju framme på riktigt ;-)
Pilla

2013-04-07 @ 09:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0