Panikmorgon!

Imorse blev det panik!
Jag skulle åka med Elin till jobbet redan vid 8.00 så jag kunde tvätta före jobbet. Så vaknar jag till, tänkte se vad klockan var. OMG!!! Mobilen DÖD. Klockan?! vad är klockan?! En hel historia hann spelas upp i mitt huvud: Nu har jag försovit mig! Receptionen har öppnat. Dom har säkert ringt mig 17 gånger!!
 

Men "tur" som jag hade var klockan bara 7.30. Jag hoppade upp. Vände uppochner på tvättkorgen i IKEA-påsen. Tömde kylskåpet (lunch och frukost). Och drog på mig första bästa kläder och sprang ut till vägen med tandborsten i högsta hugg! Kom precis lagomt till Elin gled in efter kanten :-)
 
Nu är snart all min tvätt tvättad och jag luktar rena kläder. Mys! Så här på morgonen vid fikat berättade jag för Stefan om lysröret han gav mig som inte fungerade och TV:n som inte får in några kanaler. Så han fick min nyckel och var hem och fixade lysröret och lampan vid duschen som inte har fungerat. Men TV:n fick han ingan pli på :-( Det verkar vara fel på uttaget? För antennkabeln fungerade faktiskt i lägenheten! Måste ringa Karin och fråga henne om det igen. Hon sa ju faktiskt att det skulle funka! Tycker det är dåligt annars :-( Det är ju mitt sällskap! Att ha en film rullande är inte lika trevligt..
 
 
Efter jobbet idag ska jag få bli klippt! Rensa ur lite kluvna toppar och sånt där trist frissigt jox! Ska bli skönt. Tur att jag har Elin på kvar på jobbet ;-)
Sen kanske jag ska passa på att städa lite när jag ändå kommer behöva dammsuga efter klippningen? Vore ju ett bra tillfälle kanske.
 
Sen måste jag planera helgen! Ska ju på bio med lillebror. Gratta mamma. Köpa present till mamma! Och helst hinna in och träna, å kanske sola lite.. på Må Bättre ♥ jag måste ju passa på när jag är i närheten! Plocka äpplen ska jag försöka hinna med innan jag åker också!
 
Har ni föresten något förslag vad jag ska ge mamma i present?!  Vore verkligen uppskattat med lite tips :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0