Gäsp och AJ

Jag är så trött! Och jag har fruktansvärt ont i axlar och nacke. Det strålar ut i hela armen! Det är galet. Jag har sovit sjukt dåligt i natt! 
Jag städade ju ur lägenheten igår. Och inte behövde jag vara rädd för att inte bli godkänd! Gud nej! Jag har hittat mirakelgrejer så allt glänste! Bordet var vitare nu än när jag flyttade in! Allt luktade rent, rent, rent! De var så nöjda och jag fick depositionen tillbaka! Great helt enkelt!
 
När jag lämnat nycklarna var det mörkt ute. Jag handlade hem mat och en film så begav jag mig till stugan. Inte helt kul att flytta in just den här mörka tiden på året.. Stugan var kanonkall också! 16 grader har jag sovit i. Och golvet kräver att jag letar fram mina raggisar! Eller kanske gör nya?
I alla fall har jag varit spänd som en pinne hela natten. Så jobbigt :-( Kallt, ljud som jag inte känner igen, ljud som nog var min fantasi? (som dessutom brer på en massa annat också) Och mörkret där är svart. Hoppas jag vänjer mig och slappnar av snart...
 
Stugan behöver då en städning. Kvinnan som äger den har just opererat sig så hon har inte kunnat städa så bra.. Typ inte alls känns det som? Får se hur jag gör, om jag åker till Borlänge idag eller om jag stannar i stugan och fixar den i helgen. Annars får jag komma och köra en storstädning på söndag. jag tror faktiskt inte mina axlar pallar en storstädning innan söndag. De skulle behöva en djupgående massage!
 
 
När jag har fixat inne i stugan och när det är en lite finare, ljusare dag ska jag ta lite bilder så ni får se hur jag bor! Det är väldigt lågt i tak så det känns att det är gammalt. Jag slår huvudet i taklampan hela tiden och när jag ska sträcka på mig sätter jag händerna i taket. Och jag är väkl egentligen inte lång?
När Stefan och Martin hjälpte mig att flytta grejer slog Stefan i huvudet i dörrkarmen! Illa :-P
 
Nu ska jag koncentrera mig på jobbet. Om jag kanske kan vakna till snart?! ZZZzzzz..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0