Måndag

Måndag igen och jag känner mig himla duktig :-P Jag klarade av att kliva upp 06.00 för att sticka och träna innan jobbet! Kanske jag får lite tid över på eftermiddagarna till att göra annat kul. Man måste ju ta vara på dagarna ju!
Fast idag har jag visserligen bokat in mig på 45 min Zumba i em.. Men vi får se hur jag orkar.. Sov inte jättebra inatt..
 
Det är inte meningen att jag ska cykla heller.. I torsdags fick jag punktering.. Alltså det är tredje gången på MAX tre veckor som det går sönder?! Och då har jag liksom nyss fått nya däck på cykeln... Så irriterande verkligen!
Alltså jag är ju beroende av min cykel. Som när jag ska iväg och träna och till jobbet.. Det är inge kul att ägna all tid åt att promenera hit och dit med tung väska.. Jag ska väl ringa och höra vad dom tar för att laga en punktering på Allans.. Eller kanske kolla upp vad ett busskort ligger på? 
 
 
 
Ska jag träna varje morgon innan jobbet så behöver jag verkligen något att åka på! Ångrar mig lite att jag inte impulsköpte den där bilen ändå. Jösses vad skönt det skulle ha varit! Men men.. Jag behöver få ordning på ekonomin innan jag skaffar mig en bil. Dessutom måste jag bestämma mig nån gång vad det är jag vill.. När jag har bestämt mig för att bosätta mig någonstans för ett tag och faktiskt stanna tillräckligt länge på ett och samma jobb. Då ska jag också skaffa mig en bil. Och då ska det vara en bättre begagnad och ingen skrothög, som jag kollade på denna gången.. Höhö...
 
Nu ska jag jobba lite och se till att ringa Allans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0