Kalas

Idag hade jag kalas med Anna, Annika och farmor! Bjöd på hemlagad smörgåstårta och glasstårta! Jobbade först till kl 15, sen var jag hem och plockade undan lite och gjorde klar smörgåstårtan. Nu har jag ett berg med disk i köket, men jag häckar vid datorn och poppar musik i stället ;)
Får väl lov att ta tag i den där disken snart.

Imorgon skulle Zara & co komma på fika, men vi bokade om det till måndag. Stressigt liv vi lever i nu för tiden ;) Så det blir nog Zumba i parken för mig imorgon i stället. Måste ju komma igång nu. Hittills har jag fått ett fotoalbum, presentkort på ansiktsbehandling och så pengar + presentkort till SPRINGSKOR & nya INNESKOR. Så nu jäklar ska jag komma igång igen :)
Inte för att jag hinner köpa dojjor till imorgon, men nästa vecka kanske?

Varje dag funderar jag på vilken väg vid skälet jag ska ta nu. Jag gillar inte personen jag blivit. Jag saknar gamla galna, glada Pilla! Jag antar att ni märkt att hon i princip är borta. Men tro inte att jag glömt henne. På något vis ska jag ta fram henne igen. Det innebär också att när hon är framme kommer bloggen att rulla på lite bättre också. Jag har så många beslut att ta och jag vet inte hur, var och när. Och det är skrämmande vad som finns på andra sidan ju.. Men om några dagar blir jag 23 och då har jag lovat mig själv att då ska jag inte leva på det här viset mer. Ändringar ska ske! Och så är det bara! Kosta vad det kosta vill, smärta vad det smärta vill. Thats it!

Jag vill inte ångra mig när jag sitter på ålderdomshemmet.


Helt ok även om man inte direkt är något proffs?


Dagens kalasare! Kusin, faster & farmor ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0