Jag lever!

Ja, lika bra jag säger de. Var rätt länge sen jag bloggade nu.. Har inte mått sådär jättebra, så det är därför jag inte bloggat. Men nu ska det väl gå åt rätt håll hoppas jag!

Jag bor ju numera mitt i Leksand! Jobbar på campingen, och jag trivs :) Söta tjejer i repan och roligt jobb. Nu är jag ledig två dagar, sen är det midsommar och då smäller det väl bara till! Ska bli skoj!
Idag ska jag och Ellen prova Leksands-dräkten eftersom vi måste ha en sån på oss fredag och lördag... Ehm.. Yes! :\

I en vecka nu har jag provat på något nytt: fasta. Det går skitbra och jag vägde mig idag, sjunde dagen, och känner mig riktigt nöjd :) Nog för att jag tröttnat lite på den där jäkla buljongen. Men ska man va fin får man lida pin! Jag har ett stort mål att nå till bröllopet jag ska på i augusti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0