Middag med Johanna

Nu har jag haft middag med Johanna och doftar himmelskt! Fick en jättegod parfym av henne. Nu har jag fått allt jag önskat mig i år utom en platt tv och en ny dator ;-) Var ingen som ville köpa de till mig :-P Haha!
'
Johanna verkade nöjd med sina paket också. Så det är roligt :-)
Vi var på gårdscafét och åt god mat på uteserveringen. Var kanonskönt ute nu ju. Pratade om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt! Gick så fort bara tills hon var tvungen att ta tåget hem. Vi ska väl försöka ses nå mer i sommar. Är ju trots allt bara 12 min tågfärd emellan!
'

'
Dom ringde precis från jobbet och frågade om jag kan komma och öppna imorgon.. Jag som sett fram emot min lediga dag! Såå trött! Men är ju glad att dom ringer mig för att dom vet att jag vill ha mer timmar :-) Så självklart tackade jag ja! Är ledig på tisdag sen så jag får ha min "göra ingenting dag" då! Kan ju faktiskt vila efter jobbet imorgon! Och så får jag ta sovmorgon på fredag! Typ sova tills jag ska till jobbet på em?! Haha.
'
Nej men seriöst. Nu stänger jag av det här, drar för persiennerna och drar täcket över huvet. Imorgon vill jag inte försova mig.
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0