Testing

Nu är det ett test om min blogg har fattat poängen! Dessutom blev det ingen uppdatering igår då jag var med sötaste Louise heela dagen!
.
Hade ju dock behövt träna, men vi var i alla fall på en promenad i kylan.
Jag hatar kylan, by the way. Jag vill bara hoppa på den, göra sönder den och skrämma bort den för alltid! Jag vill ha värme! Funderar också på om jag ska börja springa till våren? Kanske ska testa löpbandet och se om jag klarar av det?
.
Hmm... känner mig lite ofokuserad så jag ska nog klä på mig och kila iväg till Kupolen för att möta Johanna!
Dessutom vill man inte direkt sitta i den här lägenheten som är en oas av damm?!
Måste skaffa tid att damma av här någon dag, ska i alla fall se till att ta en svängom med dammsugarn ikväll!
.
Nej nu ska jag träffa Johanna om 30 min.. Dags å kila!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0