Upp och ner..

Det är konstigt hur livet ena dagen kan gå hur bra som helst. Så sover man en natt och när man vaknar är det som om någon lagt i bromsen och har kommit på att nu går det FÖR bra för den här tjejen.

Det är ingen höjdardag. Fick lägga mig en stund på em för jag hade sån huvudvärk. Sen har det inte varit så många höjder under dagen. Hoppas morgondagen går bättre!

Men jag måste ju i alla fall erkänna att jag är glad för paketet som jag just varit och hämtat på posten. Så spännande! En låda på 16kg energi är det väl meningen?! På söndag kan jag köra igång! Men kan ju starta med själva kärnan redan. Det kommer bli en stor omställning för mig. 3 år har gått och jag har i stort sätt inte ätit någon riktig mat. Ännu mindre LAGAT någon..
Nu ska jag alltså klara av att äta 5 gånger per dag. Som alla vanliga människor.
Kan inte säga annat än att det är galet spännande och faktiskt roligt att faktiskt ta tag i det här :-) Bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0