Äntligen!!

Jag kommer in på bloggen via mobilen! Halleluja! Så nu kanske jag kan bli lite bättre på att blogga ;-) Jag har ju inget internet hemma för tillfället. Jag har blivit särbo. Därav följde internet med. Men jag har ju klarat mig hittills.

Sitter på tåget hem efter tre dagars ledigt. Först storstäda jag och tvättade hemma. Sen på kvällen åkte jag till min käresta och har spenderat en dag och två nätter i en liten håla ;-) Imorse åkte jag till Borlänge och fixade lite presenter till lillebror och Leif, som båda har fyllt år. Plus att lillebror flyttar på söndag, flera miiiiiil bort. Så var ju tvungen att säga hejdå och lycka till!

Tränade gjorde jag också med Carro på mitt underbara Må Bättre. Dock ska jag flytta över mitt medlemskap till Leksand nu eftersom jag har fortsatt jobb i höst och vill komma igång med träningen igen.

Nu ska jag av vilken minut som helst. Uppdaterar mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0