Funderingar på mat

Sitter i solen och äter lunch. Om man nu kan kalla kesella, powerking och naturgodis för lunch?! Nja..
Jag sitter i alla fall här och funderar.. Ganska hårt! På vad jag ska göra.. Ska jag äta? Ska jag shakea? Ska jag börja på VV, eller ska jag hoppas en BIA/månad kan ta fram hur jag ska äta? Och kommer det funka? Ska jag samla recept i en pärm, bara för mig. Och kategorisera frukost, lunch, middag och mellis? Skriva exakta innehåll? Vad ska jag göra?!?!?! Just nu vill jag inget hellre än shakea i några veckor för sommaren kommer med stormsteg. Men jag vet ju vart det leder. Och jag tror inte dom på ABC blir så glada.. Dom slänger nog ut mig?

Det lutar i alla fall åt BIA en gång i månaden med Hannah.. Och äta ordentligt. Kanske till och med fixa en ordentlig hälsokontroll?! Vore nog inte helt dumt. Men så känner jag mig själv så det blir nog inte av...

Imorgon ska jag ju först till ABC sen till Hannah, så det blir nog ett beslut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0