Äckligt trött!

Alltså jag är sjukligt trött! Ska blunda vilken sekund som helst nu. Sorry att jag varit lite dålig på att blogga senaste veckan, men jag har inte alls mått bra. Så i stället för att ni ska få höra mitt gnäll så har jag låtit bli. Låtit bli det mesta faktiskt. Men nu ska jag försöka komma igång igen.
'
Jag har precis kollat klart på alla slags serier jag kunnat för veckan so far. Nu är det bara G.G. och H.I.M.Y.M. som jag inte kan lyckas få fram! Får kika på de senare ;) Hr blivit helt knäpp å ska följa en massa konstiga serier. Men det värsta jag vet är att ha en tid att passa för tvn, så det enda som är heligt är Desperata Hemmafruar. Det går inte att missa! Resten får jag leta fram på datorn!
'
Var iväg på Body Combat idag, snabbt som sjutton efter jobbet. Då hade jag krattat i typ 3 timmar..? Så ni kan ju gissa att jag redan var slut i armar, rygg och mage, vilket jag behöver mycket av på de nya passet! Nu är jag sådär lagom öm i kroppen och kommer somna såå skönt! Synd bara att min älskling är ute på vift och att lillälsklingen har damp? Får krama täcket. Tur jag är så trött!
'
Jag ska ta mig till drömmarnas värld nu. Synd bara att jag inte kan styra vad jag drömmer om på natten. Jag styr mina drömmar på dagen ocg det är till underbara ställen! Jag försöker verkligen ha humöret uppe, och drömmarna gör det så mycket enklare. Men drömmarna på nätterna är värre. Vaknar sällan lycklig. Hoppas på undantag inatt.
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0