Running Hippos

Har varit sjuk i några dagar och inte kunnat springa. Dessutom blir man slapp med allt när man är sjuk, och resultatet av det kan jag inte säga gillas. har varit piggare och på bra humör idag. Men inte hjälpte det. Bättre lycka imorgon!

På tal om lycka imorgon! Jag behöver verkligen LYCKA imorgon. Jag ska stå på loppis hela dagen och om det regnar som det gör idag kommer mina saker vara helt dränkta i stället för sålda.
hoppas på uppehåll!!

Pratade med mamma igår och hon planerar att hon ska komma till Mellsta och springa med mig. Känns roligt och jag hoppas att det blir av! Hon behöver komma ut hon också! Och jag menad det känns ju mycket bättre när det är två flodhästar i skogen än när man är ensam flodhäst i träningsoutfit. Och så går tiden mycket fortare när man har sällskap. Men nu var det några dagar sen jag själv sprang, efter helgen blir det att ta tag i det igen. Sluta vara sjuk och öva inför att sväva fjäderlätt genom skogen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0