Planer på en hurrtig sommar!

Sitter och tar en paus på jobbet. Telefonen har ringt som bara den idag! Alla bönar och ber om en plats till P&L. Men vilken tur jag har att telefonen är tyst just precis nu när jag tar mig en liten paus! ......
(Skulle aldrig ha sagt så, då ringde det precis! :P Men men...) nu då.

Det är så tråkigt att det är så kallt idag igen. Och det blåser igenom kläderna hela tiden. Det är hemskt! Jag vill ha sommarvärme nu. Precis nu! jag är trött på att frysa och behöva sätta på mig jacka och en massa tröjor hela tiden.

Idag när jag slutar ska jag försöka ta mig runt el-spåret här i Mellsta. Ska försöka springa, men det lär väl antagligen bli till att gå en bra bit också, var ju bra länge sen jag var ute och sprang ordentligt. Men i sommar ska jag ta igen det hade jag tänkt! Ny musik i mobilen och jobbar intill ett motionsspår, kan inte bli bättre :) Heja mig!



Jag får väl komma in senare och rapportera hur det gick ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0