M. Camping ♥

Nu är jag igång och jobbar igen på denna underbara camping! Här händer alltid nånting spännande, och det har det gjort redan idag. Dock lite tragiskt, men det är alla sorters händelser som gör det här jobbet intressant!
Synd bara att säsongen inte är igång än, så det händer inte så mycket här i receptionen. Och jag måste vara galen! För jag bara ÄLSKAR när telefonen ringer!

*********************************************

Nu är jag igång igen, och den här gången gör jag det för Din skull. Jag vet att du hatar det, men tack för att du låter mig. För jag vill göra det för Dig. Och sedan aldrig mer. Men nu är jag igång igen och jag känner mig redo att ta tag i det ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0