Arn, älskling, friskis och Svininfluensa...

Sitter och ser på Arn och väntar på att älskling ska komma hem. Hoppas på en mysig kväll och så kanske han är ledig imorgon :) Är så tråigt att sitta här själv, utan honom varje dag.

Blev bjuden på mat av pappa och Kicki idag. Var trevligt. Och jag blev otroligt mätt! Sen var jag på Anettes pass på friskis och hurtade. Men det kändes inte så jobbigt som det brukar.. Vet inte om det var för att jag var lite i en annan värld, eller om jag helt enkelt inte tycker vanligt medel är lika jobbigt längre efter alla jobbiga, men roliga, pass under jul och så Stinas och Maries pass som har ribban lite högre.
Men jag verkar få bra med träningvärk i axlarna! Känns som jag skulle behöva en riktig massage!

Nu blev det tråkiga nyheter mitt i spänningen! Störande!

Jag är lite dålig på att blogga nu för tiden eftersom jag även bloggar på min sida på VV. Blir lite dubbelt när jag skriver på två ställen.

Jaha, nu börjar dom snacka om Svininfluensan på nyheterna igen. Någon som dött.... Jo tjena! Vad hade han mer för fel då? Eftersom han var i riskgruppen. Tycker det är skitsnack att man dör av just Svininfluensan. Folk blir sjuka av vaccinet också!

Gott nytt år också! 2011! Vad hände?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0