Min bokhylla

Då har jag lagt ut min vackra bokhylla på Blocket! Har funderat länge hur jag ska göra, nu har jag bestämt mig på riktigt. Känns lite sorgset. Jag kommer ihåg när vi hämtade den.. jag, Carro och mamma, på IKEA i Gävle. Det var en rolig dag. Vi poppade massa galen musik med rutorna nere så folk kollade snett när vi gled förbi och hade så roligt :)
Vi kom till IKEA och det var kärlek vid första ögonkastet. Det fanns bara ett problem, men tre tjejer kan väl fixa det lätt såklart! Vi fick med oss alla delar ut till problemet. Ingen släpkärra. Det hade vi räknat ut faktiskt. Vi grejade och hade oss i evigheter och till slut var bilen PROPPAD. Carro fick nästan inte plats där bak och mamma såg ingenting i backspegeln. Men vi poppade vår galna musik och gled hem igen. Vilken syn.

Väl hemma och försökte bygga ihop den... Vi hade fått med oss tre mysiga husdjur.. SUPERSTORA svarta tjocka spindlar... Ååååh vad äckligt det var! I mitt rum :/

Nu ska jag i alla fall som sagt sälja den. Efter tungt övervägande ska den bort.
Underbara bokhylla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0