Så vare klippt igen!

Tänk att det aldrig kan vara BRA?! Huvudverk och spyfärdig. Men Anna blir snart mammaledig så här laddar jag tappert ändå. Men blir ju inge Body Pump då :( så trist! Men jag har bara mig själv att skylla..?

Känner mig lite bättre nu iaf mot vad jag gjorde för en timme sen. Det får mig att fundera på Body Pump ändå, men nej... Måste ta hand om mig... Blä!

Imorgon är det jag som tar tag i det här, både med ett samtal, ev. möte och perfektion i kosten. Jag har ju slutat äta socker å skit, men äter ju inte som jag ska ändå?!
Tröööööga mig!!

Nej, ska ta och prata lite med Malin och sen kila in på Zumba. Sen åka hem och rocka rockring, äta och bädda ner mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0