Upp med hakan

Jaha, förbannelsen bröts i alla fall igår och det var en riktig lättnad. Men jag måste nog inse att det inte har det minsta med min blogg att göra!
Jag får försöka leva på de underbara nyheterna jag fick idag. Blev så glad och alldeles pirrig! Hihi! Nu har jag två saker att verkligen se fram emot.

Har haft en mysig dag och fräschat till mig nu efter veckans... soffhängande? Dock lägger jag mig nu inte alldeles för glad. Men ska försöka hålla humöret uppe, har ju lovat mig själv det. Dessutom har jag ju varit så glad idag! Nu tar jag nya tag!

Dock lite nervig att morgondagens BIA ska dra ner mig lite? Men jag ska försöka då också att hålla humöret uppe!

Nej nu snurrar huvet och illamåendet börjar göra sig påminnt. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0