Pause

Berättade jag vad det är jag gör i min pause? Där emellan 13 och 18..?
Jag tränar, solar och sover. Äter middag också, försöker jag komma in i.
 
Nu har jag tränat mitt andra pass på dessa 4 dagar. Jag skulle egentligen ha tränat alla 4 dagar, men dag ett fungerade inte internet som det skulle så jag kunde inte se vilka övningar det var. Då städade jag dock så jag blev sjöblöt så det fick räcka denna dagen. Dag 2 var Jessica gullig och skrev upp vilka övningar det var vi skulle göra, så då tränade jag min sjöblöt och helt slut ;-) Så jäkla skönt! 
Och så var det dag 3. Igår. Och eftersom jag då var så hilma dålig så tränade jag faktiskt inte. Jag fokuserade på att känna mig bra först. Annars hade jag garanterat svimmat.
 
Nu är det dag 4 och jag sitter ute i solen efter avklarat träningspass. Galet skönt! Jag försöker sola bort mina snygga vita linjer på axlarna. haha!
 
Det är nämligen såhär att i november för ett halvår sedan så var jag och Jessica med i något som kallas för FitnessFighten, och det gick superbra för oss båda! Men man ska verkligen inte börja före jul. Det är ingen ide.. Man tappar det under jul och sen är motivationen borta igen.
Men nu utmanade Jessica mig att köra hela maj. Känns jätteroligt! Dock kan jag inte äta den maten som dom rekommenderar eftersom jag sitter i Turkiet med helt andra råvaror. Men jag försöker få i mig proteiner så gott jag kan! Jag hoppas att det kommer fungera bra även med det maten jag äter här! 
 
Jag är verkligen taggad och att ha en pause mitt på dagen då jag hinner träna är helt underbart. Att jag dessutom kan sitta i solen efteråt och njuta 30min är ju helt fantastiskt!
 
Jag kommer så småning om att avslöja startvikt och mått för er, men jag vill inte göra det innan jag vet att det kommer gå vägen. Anne är duktig nog på att skrika ut min size i hela Side. Hihi.
Hon skulle föresten fixa jordgubbar åt mig idag. Åh vad gott det ska bli att mumsa på ikväll ;-)
 
 
Lite gott härom dagen innan jag började träningsperioden ;-)
 
Mina vikter i mitt minigym :-)
 
Mitt färdigställda fina gym :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0