Jag känner glowet

Jag har fåt dille på Gyllene Tider. Igen. Jag sitter och spelar om och om igen på youtube! Liveversioner såklart. Så jäkla härligt! Tänker på den gången jag och tjejgänget i högstadiet var på Lugnet och kollade på dem. Sommarstämning till MAX! Då saknar man lite den Svenska sommaren, då den är som bäst. Det är liksom något speciellt över det. Fast jag klagar inte för här har jag sommar om något ;-)
Fast det är nåt speciellt över att lyssna på GT när man har denna känslan i kroppen. den här känslan av att inte kunna sluta tok-smila! Jag känner glowet runt omkring mig. Idag på vägen till jobbet var det en som började sjunga "pretty woman, walking down the street, pretty woman, walking down the street.." Och det sög jag i mig ;-)
 
Idag har jag varit megaduktig! Jag vaknade ju och gick ner på frukost. Sen fick jag veta att jag skulle jobba 15-24 igen så då la jag mig en stund till och drömde mig bort ett tag ;-) Sen gick jag upp och böt till träningskläderna och körde ett stenhårt pass! Efter det gick jag upp till Maria med lite grejor och passade på att låna hennes våg! Jag kan säga såhär. Att mitt mål att slå 10kg inom de kommande 10 dagarna är inte helt omöjligt ;-) Om jag skärper mig med chokladen! Men jag fick ju melon av Hasan idag så då klarar jag ju mig :-)
Efter det storskurade jag badrummet och diskade upp disken. Jag tvättade och duschade. Sen vilade en stund. Eller ja... låg och stirrade i taket och det bara spratt i kroppen så jag kunde inte direkt vila. Så jag gick upp och hängde tvätt och begav mig till jobbet i stället! Hihi!
 
 
Väl på jobbet idag har det varit rätt så segt. Tur att jag har anne & Louise som gör livet lite lättare att leva :-) Anne är min turkiska mamma och Louise har nu fått titeln "min personliga coach". Haha! "Louise hur ska jag vara idag då?!" "Men Louise, gjorde jag verkligen rätt när jag gjorde såhär?" "LOUISE vad hände nu!?" Hihi. Så himla synd att jag inte fick åka med dem hem idag för vi var ju verkligen inne i värsta snacket! Jag hoppas så galet mycket att vi kan ses och åka till Manavgat på onsdag! Jag fattar inte hur jag ska överleva när hon inte ska jobba mer. Hur ska jag klara mig utan min personliga coach?! 
Louise! Jag vet att du läser det här. Du får helt enkelt inte sluta komma till jobbet. Du får typ.... föda där?! Du behöver inte jobba. Bara vara där och coacha mig! Haha. Skämtåsido. Jag behöver dina "chex" & åkarbrasor! 
 
Nu ska jag lägga mig och varva ner. Drömma mig bort. Och längta efter frukosten imorgon. Och en strålande måndag!
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha jaa risken är ju ganska så stor att jag foder på plats så som ni håller på med mig :P
Men idag har jag ledig dag och är här så jag kommer nog befinna mig på plats då och då trots att jag inte jobbar. Sen när bebisen är född så får du komma hem till oss :)

Svar: Hihi! Det låter ju som vi är värsta brutala mot dig! Haha! När bebisen är född så kommer jag bo hos er ;-) Gud vad mysigt med bebis :D
Pilla

2013-05-21 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0