Glittrig Triss

Kom nyss hem från en helt okej kväll på jobbet. Det var inte jättemycket folk, men jag har haft kunder i stort sett hela tiden och jag har haft roligt med Louise! Det är det som är det bästa med att jobba 15-24. Man vet att det blir bara roligare och roligare ju senare det blir! Först kommer jag 15, då är det sådär.. Sen 17 kommer anne! 20 kommer Louise och sen efter det börjar det rulla in bra med kunder! Och så sista stunden när det är rätt dött med kunder och man kan prata en massa med varandra!
Idag stod jag och Louise och lyssnade genom väggen på Eurovision i restaurangen vägg i vägg. Vi hörde att det var bidrag nr 12 och blev helt till oss eftersom Robin ju var nummer 16! Så vi stod där och tröck och väntade på att dom skulle säga 16! Och när dom presenterade bidrag nummer 15 så tjöt vi till och studsade av lycka att vi skulle kunna springa och se bara Sveriges bidrag! Så kom 16 och vi sprang som småflickor och såg på Robin! Men ja... Hade vi för höga förväntningar? Jag lämnar det så.
 
Igår kväll hade Louise fått leverans från sin syster i Sverige, som skickat med en trisslott. Alldeles glittrig! Så vi tänkte att denna måste ju innehålla storvinsten! Så när det inte var nå fålk sent på kvällen så tog vi fram den. Louise letade fram en "lyckoslant" och började skrapa. Men det kom ju bara låga nummer.. 
(hahaha ser ni hur jag stavade folk?! jag tyckte det var så kul så det får faktiskt stå kvar :-P haha)
 
All denna förväntan.. Och så var lyckoslanten bara en slant..
 
Idag skulle jag ju skura badrummet. Men jag måste erkänna att jag inte riktigt hann med det. Och det har jag en mycket bra anledning till.. 
 
Solen och Hänt Extra var mycket mysigare ;-)
 
Jag måste skryta lite också! Jag kan hantera en gas-spis! Kan ni tänka er det?! Jag kom och tänka på när jag och ett ex var ute i en stuga mitt i skogen och vi hade gas-spis. Jag minns att det var lite väl latigt för mig och att han fick sköta den biten. Haha! Nu står jag alltså här och lagar mat på en gas-spis i mitt eget hem! Fina flickan har blivigt lantig!
 
Vem hade trott det?! Haha!
 
Kolla in stilen på kissemissen jag såg när jag solade! Han ser ut att njuta så sjukt mycket! Hihi!
 
Nu ska jag lägga mig till rätta och utvärdera ett och annat! Hihi :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0