Ursäkta!

Hej mina kära läsare. Jag ser att ni är inne och kollar läget varje dag. Jag ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte kommit med någon uppdatering. Det är såhär förstår ni att det har hänt en hel del sista.. veckan.. eller ja, sen jag uppdaterade sist, som har varit himla jobbigt. En sak som kapat mig helt och hållet. Jag har inte haft ork att sätta mig och skriva. Mest bara sovit, vilket betyder att jag inte heller har tränat.
 
Nu har jag bestämt mig för att jag måste lägga allt det här bakom mig och försöka klättra upp igen. Idag har jag tagit ett första steg genom att pallra mig upp fast jag kände mig döende och städa hela lägenheten. Vilket ju tar sin lilla tid eftersom jag bara har en liten sop att använda. Jag var klar och redo redan vid 13, eftersom jag skulle få hjälp att handla hem lite nödvändigheter. Dock så blev det inte av eftersom det hade varit mycket jobb så min skjuts var lite sen hem och ville nog vila upp sig inför kvällen. 
Men jag är glad att jag orkade göra allting klart innan 13. Och att jag fick den här lilla stunden till att ta det lugnt för mig själv. Helt ärligt satt jag här och hoppades att det omtalade turkiska minnet skulle gjort så han hade glömt mig och att vi får ta det imorgon i stället. Så det blev ju gansla så bra ändå :-)
 
Nu har Louise slutat att jobba och både anne och Cissi jobbar inte heller kvar. Det betyder att nu är det bara jag kvar. Alltså inte BARA jag såklart. Killarna är ju kvar. Och Aice, Hatice och den nya.. Vet inte vad hon heter.. Men dom jobbar dag för det mesta, och dessutom pratar inte mycket enelska. Så det är väldigt tomt på jobbet nu. Att anne är borta tror jag tar hårdast av allt. Jag kände att jag kom henne så nära på något vis. Och att hon liksom tog hand om mig. Louise var jag ju beredd på, så även om det är jättetråkigt så visste jag ju det från början.
Så ikväll kommer det nog kännas rätt så ensamt, alltså hoppas jag på massor av trevliga kunder. Jag behöver roliga saker att tänka på, så jag glömmer allt det andra. Sen imorgon börjar Maria jobba kväll! Jippie!! Och jag kanske kommer få börja jobba 16-01. Det måste jag säga att jag ser fram emot. Ju senare på kvällen, desto roligare, tycker jag :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0