My favorite place in the world!

Visste ni att det var Må Bättre i Borlänge?! Jag praktiskt taget levde där ett tag, vilket kanske inte är så troligt i dagens läge, kondition och utseende. Jag kunde seriöst spendera 5 timmar där! Jag älskade det på alla sätt! Det var det sämsta med att flytta från Borlänge egentligen, att jag inte längre kunde gå där. Det bästa med Leksand därmot var Zumba med Sara och Anna! Jag kan inte förstå varför Zumba inte finns här i Side?!
Jag sitter i skrivande stund och letar bra Zumba workout videos på Youtube. Funderar på om man kan sätta ihop sin egen lista? Eller är det någon som vet någon bra Zumba workout video på minst 30 minuter på Youtube? Jag skulle bli världens lyckligaste.
Jag har hittat en som är latino dans, vilket är nära nog. Och jag lovar att jag är så sugen just nu så jag skulle lätt kunna ställa mig och köra ett pass på momangen, i mitt kolsvarta gym! Jag kan tillägga att klockan är 02 på natten.
 
Jag har bestämt mig för att köra ett pass Zumba direkt efter frukost imorgon. Jag saknar det så mycket så jag blir galen. Det är ju visserligen roligare att dansa i grupp. Men vad gör man när det inte finns någon?
Jag behöver Zumban, för att få tillbaka mitt goda humör :-)
 
Jag gick längs havsbrynet en dag när jag var ledig. Och så bara kom det till mig. Jag lever ju min dröm nu. Jag bor utomlands och har ett jobb som jag trivs med. Så nu måste jag komma på vad jag ska sträva efter härnäst.  Och jag vet precis vad det är! När jag tänkte på det så spratt det i hela min kropp! 
 
Jag vill bli Zumbainstruktör utomlands! Köra pass på pass intill havet!
Min belöning, när jag känner mig ordentligt i form, är en utbildning för att bli ZUMBAINSTRUKTÖR!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Zumba, zumba, zumba..bara att hänga på :)

http://youtu.be/0PGLuQ16krY

Svar: Tack Ingela :-)
Pilla

2013-06-10 @ 08:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0