Livet..

Är det inte lite orättvis när man tänker efter? Att vissa verkligen har allt. Och andra ingenting. 
Jag tycker mycket om att studera människor och kan komma på mig själv med att stirra på en person alldeles för länge ibland. Ser någon mig så måste dom ju undra. Det kan vara tjej lika väl som kille. Och jag har ett ganska bra jobb för just detta. Och härom kvällen slog det mig. Hur kan vissa människor bara ha allt? Som en person här. Han har allt. Han har utseendet (OM han har, voff! haha, nej nu tog jag i :-P), han har rösten, han spelar gitarr, han har kroppen, han har det konstnärliga.. jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst! Han skulle säkert kunna få vilken tjej han ville! (kille med om han så hade velat)
Hur kan det vara så att vissa får ALLT det?! Medan vi andra får nöja oss med det lilla? 
 
Missförstå mig rätt :-)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag tänkte höra om du har någon mail som man får maila på för att komma i kontakt med dig? Jag är också en dalkulla och har samma dröm som dig, att flytta utomlands. Därför vore det roligt att få prata och ställa lite frågor till dig. :)

Hör gärna av dig!

/Malin

Svar: Hej Malin! Jag har skickat ett mejl till dig så du har min adress ;-) Glad midsommar :-) Kram
Pilla

2013-06-17 @ 21:24:18
Postat av: Louise i Turkiet

Haahaahaha uuuundra vem du menar....men du, han har inte allt! För han har inte dig som vän :) och mycket mer än så

Svar: Haha ;-) Nej ellerhur! Där missar han detg bästa av allt! :-P Finns nog massa mer han inte har ;-) Men hn var bara ett exempel :-)
Pilla

2013-06-24 @ 08:39:08
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se
Postat av: Anonym

Är detmöjligen en tatuerare du skriver om?

Svar: Det kan så vara. Vem skriver? :-)
Pilla

2013-07-03 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0