Att drömma..

Att drömma att man får sin lilla kisse tillbaka. Att man får se henne igen. Hur elakt är inte det?! Jag var så lycklig. Jag var så glad. Jag grät av lycka. Min lilla bebis ♥
Så vaknar jag.. Och inser att allt var en dröm.. Försöker somna om och hitta tillbaka till min sammetsboll. Men drömmer om hemska bråk med familj och släktingar i stället.. Usch.
 
De nya ägarna vill inte ens svara på mina mejl då jag frågar om dom vet något om min lilla skatt. Det sårar mig verkligen att dom inte vill säga någonting alls :'( Att veta, ingenting.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbigt! Vad har hänt med katten?

Svar: Hon flyttade till en ny familj dagen innan jag åkte till Turkiet. Typ 6 veckor senare frågar jag i ett mejl hur det går med henne. (tidigare har det gått hur bra som helst) Då får jag veta att hon varit försvunnen i 2 veckor. Jag frågar om dom hört av sig till katthemmen och hur det går för dem. men dom svarar mig inte längre :'( Jag vet inte om hon lever eller om dom hittat henne över huvud taget..
Pilla

2013-06-13 @ 23:57:23
Postat av: Anonym

Vilka trista människor! Klart att du oroar dig för katten.. Hoppas att den kommer tillrätta snart om den inte redan är hemma.

Svar: Tack så mycket! Det hoppas jag också! Dom kan ju i alla fall höra av sig och uppdatera tycker man!
Pilla

2013-06-15 @ 01:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0