Fy skäms!

Ja, nu får jag ju verkligen skämmas. Jag ligger hela dagarna i min knöliga gula bäddsoffa och tycker synd om mig själv. Av vilken anledning då?! Jösses! Jag lever ju min dröm! Och berättar inte längre någonting utav den för er. Skäms, skäms, skäms. Jag ska nu ta tillbaka mitt posotiva tänkande, det ljusa sättet att se på livet och faktiskt INSE att jag lever min dröm. INSE hur många som ser upp till mig och faktiskt avundas mitt MOD. Tusen tack alla ni som påpekat för mig hur tuff, cool, bra, modig och så vidare, jag är som åkt hit alldeles by myself.
Och såklart alla ni kunder som berömmer mig om och om igen för att jag är så uktig på att hitta det ni vill ha och att jag är så tevlig. 

Jamen ni hör ju själva, vad tusan har jag att klaga på?!
Så nu har jag gjort upp en deal med mig själv: Gå tillbaka till ditt possitiva tänkande Pernilla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0