Att rocka!

Ja.. jag har (igår) bevisat för mig själv att jag är värdelös på rockisen! Igen. När jag fick den i julas fick jag ju KÄMPA för att hålla den uppe. Men med tiden gick det ju kanoners och i våras stod jag utan problem i en kvart! Sen blev jag uttråkad och tyckte jag slösade lite med tid. Så 15 min fick räcka.
Igår tänkte jag att jag skulle köra igång med den igen. Efter det där med tån har jag ju inte velat köra. Men jag tog på mig ett par skor och tänkte att jag kör 5 min. (jag måste ju säkert träna mig upp till 15 igen) Alltså under dessa 5 min gjorde jag inget annat än att tappa?! Den höll sig inte uppe över huvud taget. Knappt 10 sek? Jäklar! Vad jag har blivit dålig under sommaren :-(
 
 
Jag var i alla fall iväg på träning sen på kvällen och tänkte att jag måste göra någonting åt den här svaga mittsektionen. Men alltså det här gymmet suger. Det finns ju inga hjälpmedel? Någon enstaka maskin. Typ ingen plats för egna övningar på golvet... Jag måste verkligen kolla upp om dom kan visa mig vilka utrymmen jag kan använda och när & så?! Idag har jag alltså noll träningsvärk :-(
 
idag har jag bestämt mig för att verkligen kämpa mot det eviga suget. Jag lassade en hel hög morötter med mig till jobbet. Har morötter med mig varje dag till varje mål och min chef börjar typ mobba mig för att jag alltid knaprar morot. När jag idag hade lämnat skal kvar i slasken under lunchen (skulle rensa när jag diska) så gick han förbi och kommenterade: "Ja här ser man att Pernilla har varit i alla fall!"
men morot är typ det perfekta!? Det mättar, man blir trött på att tugga, det är gott, det är lite sötma. Den innehåller alltså allt man behöver! Det är great
 
 
Idag hade jag fruktansvärda problem att ta mig ur sängen, så det blev en riktig stressmorgon igen. Därför vart det inget rockande. Men jag ska se till att försöka få in rutinen. Sen ta mig an mer styrka för mittsektionen på gymmet. Att ignorera min sweet tooth är också en stor del av processen! Nu får de vara nog!
 
Jag lovade min mamma att jag skulle skämma bort mig själv nu. Så då måste jag ju göra det :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0