Typiskt..

När man vet att man inte får bli sjuk. Då blir man sjuk. Jag är ju ensam om att sköta telefon och reception denna veckan, jobbar dessutom heltid. Jag kan alltså inte vara sjuk. Det blir liksom lite problematiskt. Och tills på torsdag måste jag vara frisk. Det bara är så!
 
Jag kom hem och tog en varm dusch och åt lite igår. Sen la jag mig vid 16. Tänkte sova tills idag. Då kanske jag varit frisk nu. Men jag bara snurrade hela nettan, tills 05.20 i morse. Då tittade jag på klockan sista gången.. Jippojio!
 
Halv åtta klev jag upp och tog på mig lager på lager av kläder, packade ner lite frukt och begav mig till jobbet. Lättare sagt än gjort. typ 15cm(?) snö, snöstorm och cykel.. Inte den trevligaste kombinationen! jag var påväg att ramla en gång, men annars gick de bra. Första gången i hela mitt liv jag cyklat i riktigt snöväder. Vad gör man när man inte äger en bil?!
Jag hoppas att det lugnat ner sig tills jag ska hem så det inte blir så kämpigt. Jag måste en vända till affären och så helst en vända till gymet också.. Vi får väl se vad jag orkar.. Sen ska jag i alla fall hem och bädda ner mig igen, få se om jag känner mig nå bättre imorgon. Hoppas hoppas!!
 
Har haft en apmysig helg tillsammans med sötaste Milla! Och så Bror på ett hörn också då ;-P Sov där hela helgen och vi pratade galet mycket klänningar, frisyrer och sminkning! Så kul!! Jag ser så sjukt mycket fram emot januari så ni anar inte! Jag tror det är första gången någonsin jag ser mer fram emot vad som kommer efter jul och nyår än just jul och nyår ;-) Haha!
 
Jaja, nu är vintern här i alla fall, kanske kan bjuda på en yrbild senare. Nu ska jag jobba lite ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0