Grattis Pilla!

Ja.. jag ställde alltså klockan på 07.00 i morse. Jag var väldigt bestämd om att klara min lilla utmaning! Men snooooozzzz-knappen var så trevlig att trycka på! (a)
Efter en och en halv timme snooz.. ehm.. hehe.. så klev jag äntligen upp! 08.33 fixade frukost och tog på mig kläder, packade lunchen. Men så kom jag på ett samtal som måste ringas 09.00.. Skit också!
Men efter mycket om och men klev jag ut ur dörren 09.27 och började promenera mot jobbet. Jag klev innanför dörren kl 09.49. Heja och Grattis! Skulle det vara så svårt?! Så nu ska jag försöka vara duktig och göra detta (utan den långa snoozen) varje måndag, onsdag och fredag! De andra dagarna hinner jag inte, för då är träningen så tätt inpå efter jobbet. Men det är väl lagom? Varannan dag.
 
Jag hade ju tänkt packa en väska med en tvätt ochså och hinna med den innan jag börja jobba, men ja, den där snoozen... Men jag menar.. Jag gick till jobbet. Så ett steg är taget!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0