23 oktober

Jag klarade det i helgen! Jag rockade (tillslut) i 5 minuter utan att tappa! Jag körde 3 omgångar i lördags, men tappade massor av gånger. Men i söndags gav jag mig fan på atrt nu ska jag inte tappa en enda gång!! Och de gjorde jag inte :-D
 
Just nu sitter jag på jobbet, är hur seg som helst. Men men, jag lär väl jobba på ändå :-) Ägnar mig bara lite busigt åt bloggen i 5 minuter.. Hihi.
 
Senare idag ska jag prova på step här i Leksand med Johanna! Min nya träningskompis. Hehe. Var år och dar sen jag var på step, men det kändes lite kul att prova på igen! Är ju en härlig tjej som har passet, så varför inte.
 
Men innan dess ska jag hem och röja lite i köket och öva lite på sångern till imorgon :-) Skönt med kort dag imorgon ;-) Ska ju till Borlänge en vända, för solo samt för att hämta lite papper tänkte jag. Kan vara bra att hålla koll på papper och ting.
 
På tal om papper! Satt och skrev lite i min kalender idag och kom på att snaart får jag köpa en ny och fin! Det är väl bland det bästa som finns?! Köpa en ny fräsch kalender! Hihi. Kalla mig knäpp, men det är stort nöje för mig. Haha!
Sen måste jag faktiskt bli bättre på att skriva i min bankbok! Jag köpte ju en för att få koll på ekonomin. Men skriver man inte varje dag har man ju ändå ingen koll?!
 
 
 
Nu måste jag jobba! Skriver mer sen :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0