20:e oktober

Ja.. 20:e oktober.. och jag lyssnar på julmusik. Har faktiskt gjort i ett par dagar.. Men det är ju bara för mysig musik! Och lyser upp lite nu när det bara blir mörkare och mörkare ute.. :-)
 
Eftersom jag sitter ensam i stugan denna helgen så hyrde jag två filmer igår, "What to expekt" & "Älska mig igen". Bra filmer båda två! "Älska mig igen" slog jag på och vaknade till idag också. Helt underbar! Och sann. Det är det allravärsta med sådana filmer. När de är sanna.. Jag tycker den var i stuk med "The Notebook" under kategorin "Underbara filmer". Det är sådan stark och underbar kärlek i dessa filmer. Alla är värda den kärleken. Men ibland undrar jag om den verkligen finns? Men jag har trott på denna och drömt om denna så länge jag kan minnas. I alla fall helt underbart!
 
 
 
Idag hade jag tänkt fixa lite här hemma. Och sen promenera till gymet och jobba lite på musklerna. Rocka lite ska jag göra också, så jag slipper bli så arg på mig själv varje gång jag tappar. Jag funderar även på att göra en blogg vid sidan av denna. En där jag skriver om min resa, som jag hoppas når sitt mål. Men en blogg där jag är helt och hållet ärlig, varje dag. Vi får se hur det blir med det..
 
Föresten så måste jag ju promenera vart jag än ska nu, eftersom mina bromsar pajjade i brantaste backen igår.. Här har jag precis kostat på att köpa nya däck och fixat lite smått & gott för 400 spänn, så pajjar bromsarna och jag får höra att det säkert går på en 500ing.. Jippi. Får väl se vad dom säger på måndag när dom ska plocka isär den. Men det kanske var någon mening med det då? Att jag ska börja gå mer...? Vi får se det så..
 
Imorgon får jag i alla fall besök av sötaste! Åh vad vi har mycket att prata om hon och jag :-) Längtar som sjutton! Ska ta en vända på gymet innan hon kommer även då. Men frågan är om jag ska sola idag eller imorgon. Det är sånt där UV solarium, så man får lite ljusterapi på köpet! Hihi. Det kan jag behöva i dessa tider. Sen känner man sig lite fräschare om man är en aning brun och inte helt kritvit!
 
Nu är det föresten inte många dagar kvar till november. November kommer att vara min månad, och jg längtar till tusen! Oj vad jag ska kämpa! Jag hopppas så innerligt att allt jag läst ska stämma. Att det ska gälla även mig. Åh, ge mig november redan nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0