Snabb update!

Här kommer man till jobbet och får reda på att ena chefen är hemma magsjuk och så en stund senare åker städtjejen hem för hon mår inte bra... Känns inte helt lovande måste jag erkänna! Jag ska ju till Borlänge idag på solo och sen gratta min underbara lilla Micke som blir 7 år idag! Känns som igår jag satt på BB med han i mina armar! :-)
 
Är så mycket jag ska hinna med också! Köpa present ska jag ju göra såklart. Sen ska jag på sång.. Och så måste jag hämta massa papper på Bullermyren, sen till Lergärdet och gratta lillebror. Så vill jag helst hinna med tåget som går tio över åtta hem.. Så jag hinner förbereda morgondagen..! Vi får väl se hur det går med det. 
 
Jag vill be om ursäkt om jag är lite dålig på att uppdatera bloggen nu, men jag håller på med ett litet projekt som ni kanske får ta del av här snart! Och så har jag ju bara tillgång till bloggen på jobbet, vilket inte är helt bra.. Inte heller för mitt jobbsökande. Jag ska lägga mankeln till där har jag ju lovat ;-) Så ska ta tag i det också. Fyller dock mina dagar rätt bra nu med lite det ena och lite det andra.. Så det är svårt att hinna med allt!
 
Och julklappshandlingen liksom.. Den börjar jag få lite panik över?! När ska man hinna med allt?! Jaja, ni ska, så småning om, få ta del av mitt lilla projekt och så ska jag försöka bli lite mer aktiv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0