Vårjacka!

Som jag trodde så var Micke uppe före åtta i morse och försökte sparka upp mig åtta. Halv nio tvingade jag (han?) mig upp för att fixa frukost. Så har vi myst med tv och spelat lite kort idag igen. Strax före tolv kittlade vi Fais under fötterna och sa att nu är det dags att kliva upp.
Sen hade vi tänkt gå ut i lekparken tills hans pappa skulle hämta honom. Men han hann före oss! Så jag gick väl och handlade i stället då.

Nu har jag tagit mig en promenad till gymet. Är lite blandat alltså. Är ju bara såå skönt ute med vårjacka och solsken! Men har så tråkigt så det är lika bra att träna nu. Finns solen kvar kl. 17? Igår fanns den ju kvar i alla fall. Hoppas den värmer mig lite på hemvägen också!

Ska försöka köra så hårt som igår. Vi får väl se vad kroppen pallar! Sen ikväll ska jag budget-hemma-spa'a lite. Helt enkelt bara pyssla om mig själv en gnutta mer än vanligt! Det är planen i alla fall!
Vika tvätt?

Nu har jag bytt Celsius. Inte lika god dock :/ men ska försöka hålla mig till mindre kolsyra. Är uppblåst så det räcker ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0