Vår!

Om vi inte sovit ut nu så vet jag inte vad! När min sötnos kom hem igår pratade vi och myste en liten stund och sa att vi skulle se en film. Men vi däckade båda två! Sju imorse vaknade jag och fattade ingenting. Gick upp snabbt och la mig igen. Så sov vi till elva. Vi hade alltså sovit ca 11 timmar?!
Så tycker vi inte nu att vi sovit ordentligt så är det något fel!

Jag tog i alla fall en promenad ner på stan och nu sitter jag och laddar med Celsius! Ska sätta igång ganska snart och sen promenera förbi Willys på vägen hem. Väl hemma ska jag ta tag i fönstren! Måste faktiskt fixas nu. Ingen mer smitning på de!

Det är föresten värsta våren ute! Visst, det blåser fortfarande kallt. Men solen värmer och backen är i stort sett baaar!! Så underbart!
Så nu saknas bara att må prima! Jag är ju småsnuvig och känner mig "sur" hela vägen från magen upp i halsen.. Ni vet som man känner när man spytt eller håller på att få halsbränna?! Skitjobbigt! Hoppas det försvinner snart. Bara jag varit duktig med maten några dagar och kommit in i det lite kanske? Tror det hänger mycket på det!

Igår åt jag soppa, vilket var underbart för min mage just nu!


Kommentarer
Postat av: Malin wegner

Hej Pillan! hoppas allt är bra! hör av dig till mig på min mejl eller via telefon vid tillfälle! Vi behöver pratas vid! tele: 0702284652 Kram

2012-03-03 @ 18:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0