Torsdag

Sitter fortfarande i morgonrock under en tjock filt med en kopp the. Tittar på Loosing It With Jillian och hatar den dumma snön som faller utanför. Känner mig nere och som om jag bara står och trampar på samma ställe :(
Helst hade jag gått till Hemköp och köpt en stor Ben and Jerrys och sen sitta här hela dagen. Men får nöja mig med mitt gröna the.

Orkade inte skriva igår kväll. Var slut. Skulle ju ha en lugn dag med endast Zumba. Men det blev först en timmes promenad med en vän som har det lite motigt. Sen promenera till solo. Sen vidare till gymet. Då var det två timmar kvar innan Zumban skulle börja. Och varför bara sitta och vänta?!
Jag började med 30 min Core, sen lugn och skön stretch i 30 min. Sen körde jag stenhårt på Zumban! Så fort min kropp inte lyssnade på mig tänkte jag på BIA på måndag, bröllop som jag ska på i framtiden och Beach 2012, så kunde jag köra ännu en låt i 100%.

På vägen hem skulle jag köpa potatis bl.a. och var sjuukt sugen på att köpa en 200g Marabou. Men den fick ligga kvar och jag gick hem och fixade mat! En dag i taget. Måndag MÅSTE visa ett bra resultat. Annars känns det som om jag kommer ge upp?! Kämpa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0