Tisdag

Alltså jag vet inte vad felet är när jag försöker lägga ut bilder på bloggen. Blir helknäppt ju?

Jag har i alla fall fått en förklaring på all vätska jag samlat på mig. Och kanske även beträd jag känner mig så plufsig hela tiden. Var riktigt taggad när jag åkte hem från ABC att faktiskt äta mat! Kanske till och med en vanlig frukost? Vi får se hur det går till nästa fredag. Imorgon ska jag börja med morgonpromenader och skriva kostsagbok/träningsdagbok. Skulle ju börja idag men blev helt fel från morgonen med buss och Falun och allt.
Nu har jag tyvärr valt sämre lunch IGEN. Suck! Vad håller jag på med?! Men ska snart iväg på träningen och
göra av med lite frustration och sen hem och mysa med soppa och Desperata Hemmafruar!

Kommer bli kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0