Team Zumba!

Var både Anna och Karro som hade passet idag, och då blir det extra krutigt! Dock så hade jag ett litet störmoment som hindrade mig lite till och från. Hoppas jag slipper hädanefter!

Hade inte hjärta att gå upp när Simba hade lagt sig till rätta på mitt bröst så jag satt kvar tills jag skulle på Zumban. Så tog jag tag i vikning av tvätt och bäddning av säng när jag kom hem. Resten får jag fixa imorgon.

Idag har jag också bestämt mig! ALDRIG MER INTE ÄTA! Mat behövs. Utan det mår man dåligt, är lätt-irriterad och orkar ingenting. Det är fakta. Och det märker man när man provar båda delarna! Jag har så länge trott att jag har energi och mår bättre av att inte äta. Men det är så FEL! Så himla blind man är?!

Alltså är jag 100% taggad att äta rätt och fokusera på det!

Tror jag ska försöka sova nu. Och kanske ta en promenad före frukost imorgon? Får se hur pass jag sover först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0