Snacka om att ha varit otränad hela livet....

Okej. Nu har jag bestämt mig. Jag ska bli tvärs-emot! Man säger hela tiden att man inte ska tänka på vad andra tänker om en. Men detta ska alltså nu bli min nya taktik. Det är ju egentligen ganske pinsamt om man tänker efter? Alla på träningen vet ju typ vem jag är. Alla ser mig där varje dag, flera timmar. Men inga resultat är speciellt synliga?! Många vet dessutom att jag går hos Hannah också. Ännu mer pinsamt?!
Nu menar jag inte att jag ska gå runt och tro att dom sitter hemma och grubblar över mig och att dom ser mig varje dag men att jag inte visar några resultat, i flera timmar. Nej nej. Jag menar bara JUST DEN STUNDEN. Jag menar, let's face it, vi alla tänker ju NÅGOT om de vi ser på gymet?! Typ "vilken kropp hon har", "åh, han tror han är så stark...." eller "jag önskar det vore jag", eller what ever!? Och då vill jag liksom vända den tanken de har om mig, de som tänker i förbifarten, vare sig de tänker "fetto", "hon är ju alltid här, men ser ändå likadan ut", "inte undra på hon svettas som hon gör", "kom igen, lite mer kan du.." till "fan hon har kämpat hårt, är här varje dag, och TITTA vilka resultat. You go girl!" .
Nu ska ni inte tro att jag tror alla tänker de där sakerna om mig. För jg tänker faktiskt inte ett dugg på vad de andra tänker om mig. Men nu ska jag börja med det. Litegrann.
'
Sen måste jag ju berätta om mina halvpiniga tankar igår. Snacka om att det kom från någon som har varit otränad hela sitt liv?! Jag stod på nåt "hukat" vis och upptäckte en hård knöl långt ner i magen, nästan bikinilinjen. Bleb typ orolig och undrade vad det var för knöl? När jag skulle sova låg jag å tröck mig på magen för att leta reda på den igen, men hittade den inte. Sen när Fais kom hem var jag ju bara tvungen att fråga.... "alltså... jag har värsta knölen här nere...känn.... Vad är det för något?!" Jag hittade den inte då heller så jag liksom halvt reste mig för att försöka se och då plötsnligt var den där igen. Och jag utbrister.. "Kan man ha muskler såhär långt ner?!" Och javisst. Det var mina magmuskler.... Haha!
'
Anna var frisk idag föresten, så var hon på Zumban idag igen. Så roligt! Men hon går ju hem snrt p.g.a. bullen i ugnen så får väl se vem som kommer då ;) På torsdag börjar något som heter sh'bam också. Det måste jag ju testa vad det är för något!
'
Hade lite annat jag hade tänkt dela med mig av, men jag tror det får bli imorgon. Jag har ju en intervju i Leksand imorgon, så det är bäst jag sover så jag är pigg. Bler ju ganska långt inlägg ändå..
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0