Lördag "viloda"

Jaha, idag är det lördag och min vilodag. Dock var jag tvungen att gå till och från jobbet. Tog stavarna för då får jag lite mer fart ;) Det var i alla fall underbart väder på förmiddagen så det var kanonskönt!
'
När det var dags att gå hemåt var det mer grått och trist.. Och när jag såg ut genom fönstret lite senare så var det storm och regnade massa! Men kallt har det inte direkt varit.
'
'
Var dock lite isigt och snöit på campingen. Det skulle kunna försvinna lite fortare för min del ;)
'
Innan jag gick till jobbet väckte jag älsklingen min med "tårta" eftersom han fyller år idag! Får bli riktig tårta när mamma och co. kommer och grattar honom.
'
'
På tal om tårta så har jag inte ätit exemplariskt idag tyvärr. Kanske inte ska väta mig bästa resultatet på måndag? Men jag är ganska pepp ändå! För idag kom jag och Jessica på en deal. Vi ska väga oss på måndag, sen glömma allt vad vågar, måttband och resultat betyder i 14 dagar! Koncentrera oss på kosten, träningen och promenader!
Känns kanonbra faktiskt :)
'
'
Nu ska jag bänka mig med finalen av Melodifestivalen! Sen blir det MYS med älsklingen!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0