Kan man ha mer otur?

Härom dagen stressade jag till releasen av Body Combat som jag fått höra började 19.00 men så kom jag hit och den hade börjat 17.45 :(
Så kommer jag i sista stund till Zumba med Anna och så är hon sjuk och finns inget ersättningspass :( typiskt! Malin tyckte lite synd om mig.

Men jag laddar väl med en Celsius i myshörnan och kör lite "lovely" kondition på gymet snart då. Sen ska jag ju i alla fall på Body Pump. Sen ska jag njuuta i bastun!! Hoppas att den är på till åtta!

Sen åker jag väl hem och myser ner mig med en film eller nåt.

Har jobbat och slitit idag också, städat en del på jobbet! Är bra att det finns lite sånt att pyssla med. Man blir så seg annars.

Tog ju tag i lägenheten igår också. Fick bort all disk och plockade även undan en massa annat. Är ju lite kvar, men blev ändå stor skillnad! Och jag märker hur mycket enklare det går att äta bra och må bra när det är fräscht hemma. Det spelar apstor roll för mig och mitt humör hur det ser ut hemma och utanför fönstret!

Jaja, nu ska jag inte sitta här och sega så jag inte hinner köra någon kondition. Knyta skorna och sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0