Hoppsan!

17.50
Var tydligen flera dagar sen jag skrev. Vet inte vad som hänt med torsdag och fredag. Jag har liksom pratat med folk och kommit på mig med att bara titta på dem utan att lyssna. Börjat lyssna efter att dem redan sagt hälften. Så nickar jag och svarar nåt, men har ändå inte fattat vad dem sagt till mig. Är som om jag svävar runt i en annan värld. Försöker ta mig hit och känna mig närvarande, men det är näst intill omöjligt.

Vet inte vad jag ska göra?
Dessutom ser lägenheten ut som ett bombnedslag och jag har ingen som helst energi att plocka undan eller diska. Har somnat direkt jag lagt ned huvudet i två kvällar nu. Har varit helt onåbar.

Jag hoppas jag kommer tillbaka snart för det är ganska jobbigt att vara såhär?!
Har planerat en vecka framåt nu så få se om jag får någon ordning på vardagen..?

Igår körde jag stenhårt på gymet i alla fall och det bara rann av mig :D härligt!
Idag ska jag köra som igår. 1 timme kondition, försöka hålla samma tempo som igår, sen 30min styrka! Skulle vilja vara hemma vid 20 snåret, så det är väl bra om jag sätter igång nu. Ska försöka hitta energi och motivation?




21.10

Eftersom det inte gick att publicera från gymet fortsätter jag på samma inlägg här!

Snacka om att det är hårt med en timme kondition på gymet! Min kondis MÅSTE bli bättre! Jag förbannar varje minut när jag är mitt i det och önskar bara att det ska ta slut! Men jag håller i ;) fick bättre resultat idag än igår och det är ju great!

Dock var jag inte hemma förrän ca. 40 minuter sen :/ men men..

Nu sitter jag och har ätit alldeles för mycket! Dumma mig! Och har ett berg med disk som jag lovat mig själv att komma igenom ikväll. Och en massa papper som jag tänkt gå egenom. Men jag vill ju vara klar om lite mer än en timme när min Fais kommer hem!
Vi får väl se hur det går med det.

Men nu ska jag i alla fall verkligen se till att planera och förbereda varje dag! För det här går bara inte! Kom igen nu! Grrrrhhhhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0