Fy fan!

Bokstavligt talat. Som jag sagt flera gånger tidigare är det något stort fel om jag inte har ett bra resultat på måndag. Jag körde kondition en timme, jobbigt som fan! Och när man inte kan ha musik som man vill känns tiden så mycket längre. Se till att ha mobilen full laddad nästa fredag! Så en halvtimme styrka på de. Orkade med nöd å näppe.

Jag är så slut nu så jag mår illa! Ska duscha rekordsnabbt och äta keso och grönsaker sen lägga mig på spikmattan och kanske somna tills Fais kommer hem? Så hoppas jag vi myser ner oss med en inte så lång film och sen soooover!
Imorgon är det vilodag, och den är inte en minut för sen! Dessutom fyller mitt hjärta år så jag hoppas jag hinner väcka honom med "tårta" innan jag ska till jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0