Fredagsmys

Här sitter jag och har fredagsmys med mig själv! Badrock, varm filt och en stor kopp the! Kan det bli bättre?

Är ganska trött, vilket jag varit länge nu tycker jag. Måste försöka sova bättre tror jag.

Igår var Fais ledig och jag var inte så pigg så var hemma från träningen. Vi myste med film och gjorde hemmagjorda hamburgare. Första gången vi gjorde det på våra två år tillsammans, det som är sån mysmat!

Idag skulle ju jag med mamma och Micke och träffa bäbisen, men det blev inställt tyvärr. Jag som skulle inviga nya kläderna å allt.
Jag åkte till gymet i stället och körde hårt. Dessutom tog jag och fixade lite här hemma. Men fönstren och gardinerna är fortfarande kvar. Får se hur väder och vind är imorgon, om jag kanske kan få det gjort då?

Och träna ska jag också göra eftersom jag tog min vilodag igår. Men det blir nog mest promenad och bara en liten gymvända, om det inte blåser storm.

Jag har föresten bestämt att jag väntar med att börja springa tills jag kommit av min dumma platå. Är liksom alltid fast här, kommer jag nånsin passera och börja gå emot mål?! Det är dags nu om jag ska nå mitt sommarmål!

Sitter och drömmer om min och Millas shoppingresa var och varannan dag! Åh, vad jag vill att den ska bli av redan i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0